ApplyTransformation() | Moteur3D::Camera | [virtual] |
CalcTrans() | Moteur3D::Camera | [protected] |
Camera() | Moteur3D::Camera | |
GetDestination() | Moteur3D::Camera | [inline] |
GetPosition() | Moteur3D::Camera | [inline] |
LockView() | Moteur3D::Camera | [inline] |
LookAt(Vector3 destination) | Moteur3D::Camera | |
m_LockView | Moteur3D::Camera | [protected] |
m_Look | Moteur3D::Camera | [protected] |
m_Pos | Moteur3D::Camera | [protected] |
m_TransCalculated | Moteur3D::Camera | [protected] |
m_TransMat | Moteur3D::Camera | [protected] |
operator=(const Camera &c) | Moteur3D::Camera | [inline] |
SetPosition(Vector3 *pos) | Moteur3D::Camera | |
Translate(Vector3 v) | Moteur3D::Camera | |
TranslateX(float x) | Moteur3D::Camera | |
TranslateY(float y) | Moteur3D::Camera | |
TranslateZ(float z) | Moteur3D::Camera | |
UnlockView() | Moteur3D::Camera | [inline] |
~Camera() | Moteur3D::Camera |