mat2 | Moteur3D::Matrix2 | [protected] |
Matrix2() | Moteur3D::Matrix2 | [inline] |
Matrix2(const Matrix2 &m) | Moteur3D::Matrix2 | |
Matrix2(const Vector2 &v1, const Vector2 &v2) | Moteur3D::Matrix2 | |
Matrix2(const float m00, const float m10, const float m01, const float m11) | Moteur3D::Matrix2 | |
Matrix2(const float values[2][2]) | Moteur3D::Matrix2 | |
operator *(const Matrix2 &m1, const Matrix2 &m2) | Moteur3D::Matrix2 | [friend] |
operator *(const Matrix2 &m, const Vector2 &v) | Moteur3D::Matrix2 | [friend] |
operator *(const Vector2 &v, const Matrix2 &m) | Moteur3D::Matrix2 | [friend] |
operator *(const Matrix2 &m, float f) | Moteur3D::Matrix2 | [friend] |
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operator!=(const Matrix2 &m1, const Matrix2 &m2) | Moteur3D::Matrix2 | [friend] |
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operator-=(const Matrix2 &m) | Moteur3D::Matrix2 | [inline] |
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operator=(const Matrix2 &m) | Moteur3D::Matrix2 | [inline] |
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operator[](unsigned int col) | Moteur3D::Matrix2 | [inline] |
operator[](unsigned int col) const | Moteur3D::Matrix2 | [inline] |
Test() | Moteur3D::Matrix2 | |
ToString() | Moteur3D::Matrix2 | |