Average(const Vector4 &v1, const Vector4 &v2) | Moteur3D::Vector4 | [static] |
Distance(const Vector4 &v2) | Moteur3D::Vector4 | |
DotProduct(const Vector4 &v1, const Vector4 &v2) | Moteur3D::Vector4 | [static] |
IsZero() | Moteur3D::Vector4 | |
Magnitude() | Moteur3D::Vector4 | |
Magnitude2() | Moteur3D::Vector4 | |
Normalize() | Moteur3D::Vector4 | |
operator *(const Vector4 &v, float f) | Moteur3D::Vector4 | [friend] |
operator *(float f, const Vector4 &v) | Moteur3D::Vector4 | [friend] |
operator *=(float f) | Moteur3D::Vector4 | [inline] |
operator!=(const Vector4 &v1, const Vector4 &v2) | Moteur3D::Vector4 | [friend] |
operator+(const Vector4 &v1, const Vector4 &v2) | Moteur3D::Vector4 | [friend] |
operator+=(const Vector4 &v) | Moteur3D::Vector4 | [inline] |
operator-(const Vector4 &v) | Moteur3D::Vector4 | [friend] |
operator-(const Vector4 &v1, const Vector4 &v2) | Moteur3D::Vector4 | [friend] |
operator-=(const Vector4 &v) | Moteur3D::Vector4 | [inline] |
operator/(const Vector4 &v, float f) | Moteur3D::Vector4 | [friend] |
operator/=(float f) | Moteur3D::Vector4 | [inline] |
operator=(const Vector4 &v) | Moteur3D::Vector4 | [inline] |
operator==(const Vector4 &v1, const Vector4 &v2) | Moteur3D::Vector4 | [friend] |
operator[](unsigned int i) | Moteur3D::Vector4 | [inline] |
operator[](unsigned int i) const | Moteur3D::Vector4 | [inline] |
ToString() | Moteur3D::Vector4 | |
Vector4() | Moteur3D::Vector4 | [inline] |
Vector4(const float vx, const float vy, const float vz, const float vw) | Moteur3D::Vector4 | [inline] |
Vector4(const Vector4 &v) | Moteur3D::Vector4 | [inline] |
w | Moteur3D::Vector4 | |
x | Moteur3D::Vector4 | |
y | Moteur3D::Vector4 | |
z | Moteur3D::Vector4 | |